Stel een vraagSnel antwoord
Ontvang een gepersonaliseerde preview op jouw muur!Gratis
Uitleg over kunstuitleenBekijken

Beschrijving

Heart II (verkocht) – Een kunstwerk van Casimiro Pérez

Uniek en betoverend kunstwerk

‘Heart II’ is een adembenemend schilderij van de gerenommeerde Spaanse kunstenaar Casimiro Pérez. Dit unieke kunstwerk kenmerkt zich door de opvallend dikke opzet van de figuurtjes, waardoor het schilderij een dynamisch en bijna tastbaar effect krijgt. ‘Heart II’ is ingelijst in een moderne, witte baklijst en wordt geleverd met een certificaat van echtheid. Dit prachtige stuk is beschikbaar in onze kunstuitleen en was ook online te koop.

Over de kunstenaar: Casimiro Pérez

Casimiro Pérez, geboren in 1959 in Alcoy, Spanje, studeerde aan de School of Fine Arts in Alcoy voordat hij naar Valencia verhuisde. Daar raakte hij geïnspireerd door de kunst van Juan Genovés Candel. Deze invloed leidde tot de ontwikkeling van zijn eigen unieke stijl, waarin hij driedimensionale mixed-media technieken integreert. Zijn kunstwerken zijn speels, kleurrijk en vaak voorzien van kleine 3D-figuurtjes die de composities een glimlach op je gezicht toveren.

Internationale erkenning en tentoonstellingen

Met zijn jarenlange ervaring heeft Casimiro Pérez deelgenomen aan diverse tentoonstellingen wereldwijd. Zijn werken maken deel uit van zowel openbare als particuliere collecties. Hij heeft geëxposeerd in onder andere Engeland, de Verenigde Staten en Canada. Amersfoort Art is trots om de kunstwerken van Casimiro Pérez in onze collectie op te nemen, en deze zijn beschikbaar in onze kunstuitleen.

Ervaar de magie van ‘Heart II’

Hoewel ‘Heart II’ inmiddels is verkocht, nodigen we u van harte uit om onze collectie te verkennen en andere werken van Casimiro Pérez te ontdekken. Bezoek onze galerie in Amersfoort of bekijk onze kunstuitleen online voor een breed scala aan unieke en inspirerende kunstwerken.