Stel een vraagSnel antwoord
Ontvang een gepersonaliseerde preview op jouw muur!Gratis
Uitleg over kunstuitleenBekijken

Beschrijving

Donald – een kunstwerk van Casimiro Pérez

levendige penseelstreken en een uniek ontwerp

‘Donald’ is een prachtig schilderij gecreëerd door de getalenteerde kunstenaar Casimiro Pérez. Dit kunstwerk valt op door de weelderige penseelstreken die het werk als het ware tot leven brengen en je als kijker dichterbij trekken. Het is een uniek exemplaar, elegant ingelijst in een moderne, strakke witte baklijst, en wordt geleverd met een certificaat van echtheid.

beschikbaarheid

‘Donald’ is zowel beschikbaar in onze kunstuitleen als online te koop. Zodra je je bestelling plaatst, nemen we onmiddellijk contact met je op om een bezorgafspraak te regelen.

over de kunstenaar Casimiro Pérez

achtergrond en inspiratie

De Spaanse kunstenaar Casimiro Pérez, geboren in Alcoy in 1959, heeft zijn kunstopleiding genoten aan de School of Fine Arts in Alcoy en is later verhuisd naar Valencia. Hier raakte hij geïnspireerd door de kunst van Juan Genovés Candel. Deze inspiratie leidde tot Casimiro’s eigen unieke stijl, waarbij hij onder andere gebruikmaakt van driedimensionale mixed-media technieken. Zijn kunstwerken zijn eigenzinnig, speels en stralen een overvloed aan kleur uit. Casimiro voegt vaak kleine 3D-figuurtjes toe aan zijn composities, wat ongetwijfeld een glimlach op je gezicht zal toveren.

tentoonstellingen en collecties

Met zijn uitgebreide ervaring heeft Casimiro Pérez deelgenomen aan diverse tentoonstellingen wereldwijd en bevinden zijn werken zich in zowel openbare als particuliere collecties. Hij heeft zijn kunst onder andere tentoongesteld in Engeland, de Verenigde Staten en Canada. Wij zijn er trots op de kunstwerken van Casimiro Pérez in onze collectie te hebben en bieden ze graag aan in onze kunstuitleen.

contact

Voor internationale bestellingen verzoeken we je vriendelijk om contact met ons op te nemen.