VEELGESTELDE VRAGEN
Wij zijn geopend van dinsdag t/m zaterdag: 09.30 tot 17.00 uur
Daarnaast zijn wij ook op afspraak geopend
Deze periode gaat in op de dag dat het pakket door of namens u in ontvangst is genomen. Voor retourzending kunt u onze retourprocedure hanteren. Wat te doen in de volgende situaties:
U heeft helaas een verkeerd artikel/kunstwerk besteld:
Het kan natuurlijk voorkomen dat u onverhoopt een verkeerd artikel/kunstwerk heeft besteld. U kunt onze retourprocedure hanteren om het pakket weer aan ons te retourneren. Verzendkosten zijn in dit geval voor uw rekening.
U heeft een verkeerd artikel/kunstwerk ontvangen of uw zending is niet compleet:
Controleer na ontvangst altijd of uw zending compleet en correct is. Mocht er een verkeerd artikel geleverd zijn of een artikel ontbreken, kunt u dit melden bij de klantenservice. Wij zorgen er dan voor dat wij onze fout zo spoedig mogelijk herstellen.
U heeft een beschadigd kunstwerk/lijst ontvangen:
Ondanks onze inspanningen om uw kunstwerk goed in te pakken en veilig bij u af te leveren kan het gebeuren dat uw kunstwerk of lijst beschadigd is bij ontvangst. Dit is uiteraard zeer vervelend voor u en gaan wij natuurlijk oplossen. Als u een beschadigd kunstwerk heeft ontvangen, kunt u onze garantieprocedure hanteren.
Garantietermijn:
Bij Amersfoort Art Galerie ontvangt u 12 maanden garantie op gebreken van artikelen van alle fabrikanten.
Garantieprocedure:
Het is vervelend als een artikel niet of niet naar behoren functioneert. Als er een artikel/kunstwerk direct na ontvangst niet in perfecte staat verkeert, dient u dit aan ons zo snel mogelijk kenbaar te maken. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice voor een probleemoplossing. Mocht het artikel toch defect blijken, zullen wij altijd een oplossing voorstellen. Volg de volgende stappen als u een artikel naar ons wilt versturen voor garantie:
- Vraag binnen de garantietermijn een RET-nummer aan bij onze klantenservice.
- Stuur het defecte artikel zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na toekenning van het RET-nummer naar ons op. U ontvangt van ons een gratis antwoordnummer voor de verzending.
- Verpak het garantie artikel deugdelijk als u het verstuurt.
- In de garantiezending dient duidelijk een briefje met adresgegevens en telefoonnummer alsmede de omschrijving van het probleem en het RET-nummer vermeld te staan. Voeg ook een kopie van het aankoopbewijs toe.
- De consument draagt het risico voor de retourzending, wij adviseren daarom om het pakket aangetekend te verzenden en het verzendbewijs te bewaren, zodat u een eventuele vermissing kunt claimen bij uw vervoerder.
Kijk voor de exacte situaties waarin garantie geldt en uitsluitingen hierop, onder artikel Garantie van onze Algemene Voorwaarden.
iDeal:
U kunt bij ons met iDeal op de volgende manieren veilig betalen: Met iDeal kunt u veilig, gemakkelijk en snel uw gedane bestelling bij beeldjeshuis.nl afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving (die beveiligd wordt door uw eigen bank). Met internet bankieren kunt u direct gebruik maken van iDeal, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. iDeal wordt ondersteund door: ING, Fortis, ABN AMRO, Rabobank, ASN Bank, SNS Bank, Friesland Bank en Triodos Bank.
Wat is iDeal?
Met iDeal kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online bestelling bij Beeldjeshuis.nl afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internet bankierder kunt u direct gebruik maken van iDeal, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. iDeal biedt u een aantal voordelen ten opzichte van andere betaalmethoden.
- iDeal is net zo vertrouwd, veilig en gemakkelijk als internet bankieren.
- iDeal wordt ondersteund door de grote Nederlandse banken.
- Toegang tot internet bankieren van een van de deelnemende banken is voldoende om gebruik te kunnen maken van iDeal.
- Controle en overzicht op de betaling.
- iDeal is ontwikkeld door ABN AMRO, ING, Rabobank, SNS Bank en Fortis, Friesland Bank, ASN Bank en SNS Regio Bank.
Voor meer informatie over iDeal klik dan hier
Hoe werkt iDeal?
- Nadat u uw bestelling heeft geplaatst kiest u bij de betaalopties voor de betaalwijze iDeal en selecteer daarna uw bank.
- Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling.
- Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en uw bestelling wordt door ons verwerkt.
- U ontvangt van ons een bevestiging van uw bestelling en betaling.
In overleg:
Wanneer u geen keuze kunt maken uit onze betalingsopties, of u heeft afwijkende levering- of betalingsafspraken met ons, kan de betaling in overleg. Gaarne ons dan te bellen op 033 4617164 of te e-mailen op info@amersfoort.nl. In dat geval nemen wij dan zo snel mogelijk contact met u op betreffende uw bestelling.